fredag 27 april 2007

Redbull och mejeri och strumpr


Jag somnade runt halv sex i morse och sov till klockan var 07.59, sen var det bara att kliva upp och se glad ut. Åkte till jobbet vid halv 10 och klämde en RedBull direkt. Blev lite piggare så men när klockan var runt 16 då var jag jättetrött. Mladen kom och sa åt mig att fixa i mejerit en halvtimme innan jag slutade. Det var så skönt att gå från kassan då. Linda hade ju frågat flera gånger om jag ville gå men jag kände att det var lika bra att sitta i kassan och hålla igång hjärnan. Nu är jag jättetrött och sitter och väntar på att Lovisa ska komma hem. Hon är ute på byn med Emelie och dom skulle komma hem runt 23-tiden. Jag körde in bilen i garaget för nån timme sen och lånade även ut strumpor åt Emelie. Då sa Lovisa att jag inte fick lägga mig innan hon var inne. Jag som hade tänkt att lägga mig och spela lite tennis-spel på mobilen. Men risken för att jag somnar är stor...

1 kommentar:

Anonym sa...

Om du sitter i kassan kanske du kan sova lite i smyg när ni inte har några kunder? Du har mycket användning av din mobil märker jag, är tennisspelet så där som tvspelen var från början en rektangel på var sida och en boll som man inte skulle missa?