tisdag 3 april 2007

Virrig mamma

Lovisa hade ju rätt till en del pengar från Folksam för sin jordnötsallergi. För en del av dom ska hon köpa en moped. En del ska gå till körkort(som hon nu faktiskt vill ha). Jag var en duktig mamma och skickade in pappret med kontonumret nästan direkt till Folksam. Nu har vi väntat och väntat på pengarna. Idag skulle jag kolla en sak i min pappershög. Och där...där ligger pappret jag skickat iväg! Jag har alltså skickat iväg ett tomt kuvert. Ringde då till Folksam och fick höra att människan som hade hand om Lovisa's ärende hade semester. Men då säger den snälla snälla människan som jag blev kopplad till på Folksam att hon fixar det. Fick egentligen lov att skicka ett nytt papper eller faxa in det, men så sa hon att jag kunde maila in det ändå. Fick ett mail från henne 5 minuter efter jag skickat mitt mail att hon fixat till det och att hon önskade oss en riktigt glad påsk. Jag älskar snälla och rar människor!

Och mopeden, den är beställd och får hämtas nästa vecka. Lovisa är så lycklig.

1 kommentar:

Kanelbullen sa...

Det är väl tur att det finns snälla rara människor. Puss.