tisdag 10 april 2007

Utmaning av Nisse

dagens vill ha: Stod på djuraffären och kollade på bebisskäggisar och ville bara ha
dagens klädsel: jeans och jobbart-shirt och jobbar fleecejackan och sen jeans och tröja
dagens smink: Mascara
dagens frisyr: Lite väl platt
dagens händelse: Min favoritfarbror som varit försvunnen sen Januari kom in och handlade :)
dagens låt: Den där jävla Sanna Nielsen har varit i skallen hela dagen..igen! Usch!
dagens planer: Kolla symaskiner i Mora med Evelin
dagens saknad: Linda som har semester. Tomt på jobbet utan henne.
dagens dummaste: Jag själv som kom ut sist från djuraffären och ica. Jag som tycker det är så jobbigt med folk som handlar i sista sekunden.
dagens sjukaste: FiskJohnny som var så sjuk när han handlade att jag själv började hosta Haha!
dagens drog: Kaffe
dagens roligaste: Haft rätt kul hela dagen faktiskt, speciellt i Mora med flickorna
dagens favorit: Jessica!
dagens köp: Zoophobas
dagens godis: Morötter och dipp
dagens humör: Glad och skrattig
dagens ord: "Men..."


Jag utmanar Lovisa, Linda, Sofia, Den tatuerade mamman

2 kommentarer:

LiNdA sa...

ska göra den utmaningen aningen senare, har precis klivit upp ur sängen... fatta vad vi sover här nere.. *gäsp*

Anonym sa...

Okej, jag skriver den i morgon för i dag så har jag ju redan fixat en text.