fredag 6 april 2007

Morgonpigg

Nu är klockan snart 8 och flickorna sover fortfarande som små grisar. Dom är så tråkiga.

Själv vaknade jag 6.05 och var trött som en get men efter jag varit på toa så blev jag pigg. Så då klädde jag på mig och gick ut och gick i en timme. Det såg ut som att jag var på väg till jobbet, för jag hade mina jobbarskor och min jobbarfleecejacka. Skorna måste jag ha eftersom jag vet att jag inte får ont i fötterna eller frambenen av dom. Fleecejackan var den jag hittade. Jag var ju tyst som en mus för att inte väcka flickorna och då ville jag inte springa runt överallt och leta kläder. Började leta efter min bh och tröja jag hade igår men dom var totalt borta. Undrar som fan vart dom tagit vägen. Men hade ju andra att ta men ändå...vart är dom? Var fan klädde jag av mig igår? Jag är helt pucko alltså.

Igår kväll var jag supertrött. Skulle vara en snäll kompis och höra innan jag somnade hur långt Linda kommit. Men...jag somnade med mobilen i handen medans jag spelade ett spel på mobilen. Träffade iaf hennes farfar när jag var ute och gick och han sa inget om att det hänt nåt, så jag antar att hon sover och trynar i sin säng.

1 kommentar:

LiNdA sa...

det gick bara bra igår, var hemma vid 23 igen..
d är väldigt segt köra, men ändå går d bättre när det är mörkt, för då ser man inte hur tråkig vägen är.. haha
å japp jag låg i sängen till alldeles nyss, så nu ska jag hoppa in i duschen å göra mig klar, börjar jobba halv11..