onsdag 11 april 2007

Mina stammisar

Min favoritfarbror kom alltså in på Ica och handlade igår. Jag har verkligen funderat var han har varit. När jag såg honom igår blev jag verkligen jätteglad. Han såg det så han kom och pratade med mig. Han hade visst legat på lasarett sen i slutet av Januari. Nu hade han fått komma hem men han var långtifrån så pigg som han ville vara. Men han lovade att försöka att bli piggare nu. Han frågade oxå om jag trott att han kanske hade dött. Men jag sa att jag faktiskt vet vad han heter men att jag funderat var han varit rätt mycket.

Just nu är han min favoritfarbror. När jag tänker efter så har jag rätt många favoritfarbröder och favorittanter. Det är så många många rara människor som handlar och pratar och det är så många som jag verkligen tycker om. Jättemycket till och med. Det är jobbigt när jag ser i tidningen att nån av mina stammisar dött. Det är rätt många gånger jag gråtit till frukosten faktiskt. Många av dom har ju hängt med från Sparbankstiden. (Ja, jag har faktiskt jobbat på bank. Men sen hade jag för lite utbildning för att få jobb och så fick jag fast jobb på SP så jag sket i att utbilda mig mera)

1 kommentar:

Anonym sa...

Men det är nog många kunder på ICA som är jätteglada att du inte utbildat dig mer (Förresten är väl du bildad så det räcker)Annars hade dom inte haft en sån glad kassörska som du.

Puss min unge