tisdag 17 april 2007

Kort och panik och svarta kinder

Låg och lekte lite med min mobil i morse. Knäppte på precis allt möjligt för att se hur många kort jag kunde ta innan minnet var fullt. När jag knäppt 36 så orkade jag inte mera och då var det jättemycket minne kvar ändå. Så nu ska jag inte tömma den förens den är full med kort. Ska bli kul att se hur många jag kan ta. Ändå har jag ju inget minneskort i den!

Jag ska ju in till Mora idag. Kom på när jag låg och knäppte kort att jag faktiskt inte skrivit ut det jag ska läsa upp. Blev lite panik eftersom ingen har skrivare nu för tiden verkar det som och åka bort på jobbet känns inte heller bra. Och så fick jag för mig att Olle var på nåt utlandsjobb och allt blev rätt eländigt faktiskt. Ringde Olle men ingen svarade. Men sen ringde han upp. Så jag ska hämta det hos honom runt 13.00. Det där är väl typiskt mig. Varför ska jag alltid vänta med allt i sista minuten. Jag fattar inte det själv!

Ska hoppa in i duschen nu och sen ska jag ta en promis och samla mig lite. Och så får jag hoppas att jag blir mera nöjd den här gången än förra.

Vaknade föresten några gånger i natt och varje gång så tänkte jag på när Lovisa och jag satt i bilen och skulle knäppa kort på våra tänder. Och så skrattade jag högt som fan! Vi kunde ha tänderna inne ca 1-2 sekunder innan vi vrålade av skratt igår. Vi ville ju att korten vi knäppte skulle bli jättebra och att tänderna skulle sitta perfekt, men det gick inte. Jag var helt svart på kinderna när vi kom hem. Mascaran var totalt borta. Och dom som såg oss måste ha trott att vi vrålgrinade alltså.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Varför du ska vänta med allt till sista minuten? Du är kanske en sann tidoptimist som jag?

Anonym sa...

Ja det där blir bra =)