tisdag 24 april 2007

Griniga folk kan hålla sig hemma från jobbet

Slutade jobbet 16.30. Klockan 16.20 sa jag att jag ville bli avbytt. Fick en kommentar som jag blev rätt paff över; "Vaddå slutar du tjugo över. Det var en konstig tid" Och så gick hon! Att jag hade grejer kvar att lägga tillbaka som kunderna glömt och att jag inte kan gå genom affären utan att bli stoppad av kunder som vill fråga saker, det tar vissa ingen hänsyn till. Och ni ska inte tro att hon kom och bytte av mig sen heller, nädå, det fick Linda göra som bara råkade komma förbi kassa.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Ja det är ju skit att man inte kan bli sjukskriven för att man är grinig,... ha ha haaaa eller åxå så är det en jävla tur för då skulle vissa aldrig kunna jobba,... ha ha haaaa

LiNdA sa...

Tur du har mig :o)