tisdag 3 april 2007

Byggdax


Jag måste fixa försöka fixa till det lite åt Åke. Men jag kan inte själv... Jag har provat att flytta på Gnistra och Sprakas terrarium men jag kan inte rubba det en mm. Så jävla irritersamt alltså! Men jag måste få till det på nåt vis. Åke måste kunna titta ut genom fönstret fast vi inte är hemma. Han älskar att ligga och kolla ut på dagarna. Han hinner knappt att käka innan han ska ut och sitta i sitt älskade fönster. Helst ligger han ju i köksfönstret och spanar men där kan jag inte fixa nåt terrarium hur mycket jag än vill. Men i vardagsrummet måste det gå att fixa på nåt vis. Lixom ett extra rum i det terrariet han har nu.

1 kommentar:

Anonym sa...

Vilken tur att du har en påhittig bror (min sambo) Han kan säkert hjälpa dig. Klart Åke ska kunna se ut. Glad påsk!