lördag 28 april 2007

Sängen och promis

Är så jättetrött och har lite ont i huvudet oxå. Lovisa är hos Jocke så jag ska hämta henne där om ca en timme. Annars hade jag lagt mig för längesen. Skulle verkligen behöva lite mera sömn. Åh, kom på att jag måste åka och tanka oxå...inte kul alltså.

I morgon tänker jag somna om eller iallafall ligga kvar i sängen om jag vaknar tidigt. Men det är lättare sagt än gjort. Vaknar jag tidigt så kanske jag tar en promis direkt på morgonen som jag helst gör. Då blir det gjort och jag blir pigg och nöjd, men trött på kvällarna iofs.

3 kommentarer:

Anonym sa...

Jo ru Malin nog lär man sig ett och annat. har koll på både rudor och hackspettar nu. Några tipps om padd-omplaceringar? Vad är det du har för djur? lät som reptil.

Anonym sa...

Hej, min kära make säger ang. att inte kunna lyssna på min musik att du kan högerklicka på länken och välj spara mål som, då när filen är nerladdad så kan du spela upp den med ditt mediaprogram :)

Anonym sa...

Du är så snäll som har lagt ner ett sånt jobb för att lyssna på mina döttrar.