söndag 29 april 2007

Naket


Fick tips från Matilda's gamla lärare, eller gammal är hon ju inte men hon var Matilda's lärare på högstadiet. Jaja, hur som helst. Hon tipsade mig i allafall om ett tv-program som hon och hennes dotter kollade på. Det går på femma och heter "Snygg naken". Idag så kom reprisen på det tredje programet. Och det var faktiskt bra. Det var inte nåt om att man skulle banta eller så, utan det var att man skulle bli nöjd med sin kropp och att man skulle trivas hur man såg ut. Den här tjejen hade nog aldrig kunnat drömma om att hon skulle fotas naken innan hon ställde upp i programet. Framför mera såna program som tar fram allt bra folk har istället för att rikta in sig på allt som måste bort och ändras.

1 kommentar:

Anonym sa...

Jag har sett reklamen för programmet och blivit glad över just det att de verkar få dem att bli glada och nöjda med hur de ser ut. Det ligger fel på något sätt i programtablån för mig, jag missar det hela tiden.
Jag hoppas att du får en rolig sista april! Här hos oss i vår by brukar det vara jättemysigt med fackeltåg och allsång, riktigt harmoniskt och jag blir alltid uppfylld av lycka :)