tisdag 3 april 2007

Nu är allt som vanligt...

I morse så hade Lovisa jätteont i armen. Jätteont verkligen. Men jag tyckte att hon kunde gå till skolan ändå. Sen skrev hon ett sms och talade om att det bara blev värre och värre. Jag tyckte då att hon skulle fixa en tablett. Efter nån timme kom ett sms igen "Ring mig" så det gjorde jag. Då grät hon nästan. Hon hade jätteont. Hon hade tagit emot sig med handen när hon ramlade på röven i söndags. Jag ringde vårdcentralen men som vanligt så fick jag ju inte prata med nån utan dom skulle ringa upp 14.30. Då visste jag att det inte var nån idé. Finns ingen läkare som har nån tid att kolla på nån efter den tiden. Så jag tog med Lovisa till akuten. Hon fick en jättebra läkare som kände och klämde och så blev det röntgen och gipsskena.

4 kommentarer:

Kanelbullen sa...

Jaha, så var det dags igen då. Sprätti, Sprätti. Lilla gumsan!

Anonym sa...

Är jag förvånad? Nääää Men snyggt med en gipsskena! Nu får boysen se upp! Kram från mig till DIG.
Sötaste Gu´barn, när hade Du receptet på Räkpajen inne?
Längtar så efter den. PUSSAR

nisse sa...

Haha, den där ungen alltså. Shit! Hälsa henne!

Anonym sa...

Stackars, Lovisa. Skönt att de hittade felet i alla fall!
Och du, förresten, det blir räkpaj på lördag. :) Kram!