fredag 20 april 2007

CD-spelare och däck och sjunga

Fick sms från Linda idag att hon nu fått CD-spelaren till bilen. Tack min rara Linda! Så nu har vi en sån, men den är inte inkopplad. Få se om jag kan sätta i den själv i morgon i Älvdalen eller om kanske Olle och Petter har tid. Dom har ju fullt upp med däckbytning på alla bilarna. Jag vill så gärna ha den i kopplad så jag och Lovisa kan sjunga ännu mera för Evelin. Hon älskar ju när vi sjunger för henne i bilen...eller var det kanske tvärtom. Jaja, jag och Lovisa vill iaf ha den i kopplad snabbt som 17.

2 kommentarer:

LiNdA sa...

Varsågod :o)

Anonym sa...

Musik i bilen är ett måste!! jag spelar aldrig barnskivor så mina ungar har nog en underlig musiksmak om man jämför med andra i samma ålder...
Festen i går blev skittråkig, dålig musik och ett dåligt band spelade, det hjälpte inte ens att tänka det som ett studiebesök. I dag censurerade jag bort bilden också så jag slipper påminnas :)
Eller var det ett "shit det fotot var inte bra, jag sätter in ungarna i stället..."