lördag 28 april 2007

Dagen i bilder

Kl.7 Gick jag ut från porten för att ta en promis.

Kl. 8 var jag på vår baksida.
Vi bor på andra våningen och dom två första fönstren från höger.

Kl. 9 spelade jag och Linus tv-spel.

Kl. 10 duschade jag.

Kl.11 var jag och Lovisa på körskolan

Kl. 12 var vi hela familjen på Åhléns

Kl. 13 var vi i Noret och handlade.

Kl.14 gick vi ner på marknad. Det här är i början på Olles väg.

Kl. 15 gick vi hem igen.

Kl.16 började jag städa på balkongen.

Kl. 17 var det fint och klart.

Kl.18 käkade vi gryta med minimajs och vattenkastanjer och champinjoner

Kl.19 satt jag vid datorn.

Kl.20 käkade jag och Linus nötter.
OBS Ej jordnötter förstås

Kl.21 kollade jag och Linus på "Singalong"

Kl.22 satt jag och kissade.

1 kommentar:

Kanelbullen sa...

Tack! Nu vet jag vad du gjorde. Själv blev det damsugaren lite grann.
Nej vet du jag tar och slår dig en signal nu!

Puss!