torsdag 19 april 2007

Toyotamusik

När Helena och jag var unga så åkte vi ju runt i hennes pappas Toyota. Eftersom det var Helenas bil så fick inte jag välja låtar. Jag led av hennes musiksmak men nu när jag hör på dom blir jag nostalgisk som bara den. Hur sjukt som helst :)


Den här tyckte jag var jättebra, fast jag vet inte om jag nånsin erkände det för Helena.


Jag tyckte Howard Jones var jättesnygg, det tror jag att jag iaf berättade för Helena.


Den här tyckte jag oxå var riktigt bra, men det erkände jag inte heller tror jag.


Dom här är lika äckligt dåliga nu som då! Helenas älsklingar, usch!

3 kommentarer:

Anonym sa...

Haha! Ja de va tider de.... Lilla fula bruna raggartoyotan, lyckades ju komma me på nån film oxå va? :)Å du led dig igenom kvällarna med min musik å bara längtade efter din hårdrock! Snacka om bästisar...Haha! Kram min Malin! :)

Anonym sa...

Å vet du! Against all odds me Phil e ju fortfarande den bästa låten som gjorts ju! skulle kunna dö för att få gå på en konsert me han! :)Kanske e lite nostalgi bakom det! :) Å de visste jag väl, ingen kan väl tycka att min bästa musik e dålig lr oxå indoktrinerade jag dig så du tror du tyckte dom va bra! hihi! :)

Anonym sa...

Var på Alphaville för 1 mån sen och de var sååååå bra. Kommer aldrig tröttna på den låten. Tack Malin för en nostalgitripp i musikens tecken.