fredag 27 april 2007

Svara snälla ni



Kan jag beställa den här till bröllopet?

7 kommentarer:

LiNdA sa...

jag tycker iaf det :o)
hellre att gå i något som man trivs i, än i något som man känner att man inte är sig själv i..

Anonym sa...

Jag har börjat blogga!

Anonym sa...

Det tycker jag absolut! Snygg! Go for it. :)

Anonym sa...

Nu kan jag ju bara se en lång jeans kjol för de andra bliderna har gömt sig. Men du, ett bröllop är väl ändå inte en sån stor grej. De har ju bjudit dig för att de gillar dig som person och inte för de kläderna du brukar ha på dig. Ta på dig det du gillar så att du känner att du kan ha kul i stället för att knna dig obekväm.
Jag har inte ens träffat dig och jag tycker att du verkar va en jättebra människa så var bara dig själv!

Anonym sa...

Tycker jag att du ska göra! Va skitsnygg å den e helt klart du! Tror den blir jättebra åt dig å säkert kommer du trivas i den oxå! :)

Kramar min allra bästaste kompis! :)

Anonym sa...

Jag har inte börjat blogga.. :-)

Anonym sa...

Håller med de andra som svarat, man ska ha det man trivs i :-) dessutom såg kjolen jättesnygg ut...