söndag 8 april 2007

Migrän och kalkon och mobil

Idag var det riktigt kul att jobba, trots att jag kände att jag höll på att få migrän och fick lov att få huvudvärkstabletter inom 2 minuter för att inte spy på nån kund. Tryckte i min två ipren och en massa dextrosol. Sen gick jag från kassan och höll på på lagret. Linda var så snäll som satte sig i kassan och sen gjorde även Caroline det oxå.

Linda var så fin idag. Hon fick en kyckling av Mladen som hon satte i sitt hår. Där satt den lilla kycklingen och var så söt. Ingen fick säga nåt negtivt om den lilla kycklingen. Lissla sa:"Och där sitter du med en kalkon i huvudet" Linda svarade argt:"Det är en kyckling faktiskt!"

Eli var inte heller så jätteglad på jobbet en sväng. Det var för att hon inte fick igång sitt internet på sin nya mobil. Men det räckte med att jag var brevid så funkade det. Jag kände mig som typ Jesus eller nån sån.

Nu har jag tagit tre migräntabletter och huvudet känns mycket bättre.

1 kommentar:

LiNdA sa...

å min kyckling var med på hela resan, när jag hade d som tråkigast så pratade ja med han faktiskt, å undrade själv vad jag höll på med.. haha
å vilken hemsk bild d blev..