måndag 7 april 2008

Så smart

Lyssnar på "Äntligen morgon" med Adam och Gry. Fast nu är inte Gry med för hon är på Mallis. UTAN Linda! Hur som helst så var Carolina Gynning med för en stund sen. Adam frågade henne om hon brukar peppa sig själv nåt och det brukade hon självklart göra. Så här:

Med eländig och riktig önskeröst:"Åh, va jag skulle vilja vara känd"
Med jätteglad röst:"Men jag ÄR ju känd"
Med eländig och riktig önskeröst:"Åh, vad jag skulle vilja ha en våning i Vasastan"
Med jätteglad röst:"Men jag HAR ju en våning i Vasastan"

Så ska jag också börja säga nu.
Med eländig och riktig önskeröst:"Åh, va jag skulle vilja ha en lite katt"
Med jätteglad röst:"Men jag HAR ju en liten katt"

"Men jag HAR ju två underbara ungar"
"Men jag HAR ju ett vikariat på ica"
"Men jag HAR ju en superfamilj"
"Men jag HAR ju världen bästa vänner"
Och så vidare...

1 kommentar:

Anonym sa...

Det ska jag också börja med. Haha!
Puss!