onsdag 30 april 2008

Blood

Så då har jag varit in och lämnat blod igen. Fast det var ett tag sen nu faktiskt, precis ett halvår sen till och med. Men jag hade ju njurstensskiten och sen glömde jag en gång. Blodvärdet var bara fint som det alltid är nu för tiden, 136. I början när jag lämnade blod så låg jag runt 124-126, nästan på gränsen för att inte få lämna. Den här gången var den 30de gången jag lämnade blod och därför fick jag en VIP-grej, ett badlakan 90*150. Först så skulle jag få en VIP-tröja men då kom det en annan och sa att jag hade då varit där mera än 7(år? gånger?) och att jag skulle ha nåt värre. Och inte blev då jag ledsen för det. En handduk är alltid bättre än en t-shirt som aldrig används. Sen fick jag en penna och en flasköppnare. Och så tog jag värmehjärtan. Fanns inget annat som jag tyckte jag ville ha eller behövde.

Inga kommentarer: