lördag 19 april 2008

Kvällen

Nyss hemkommen från krogen. Evelin är fortfarande lycklig. Nordman var helt okej och dom fick med den lilla publik som var och kollade. Det var väldigt lite folk faktiskt. Men vi tyckte det var bra för då såg vi ju bra. Vi var där en kvart efter dom sagt att dom skulle börja spela men ändå så fick vi vänta i en timme innan dom började. Medans så kollade vi på fulla människor 80% var nog yngre än 25. En gubbe kom och ville bjuda mig på en öl och blev väldigt imponerad när jag tackade nej. Han tyckte jag var cool som vågade gå ut på krogen nykter Haha!. Sen kollade han på Evelin och sa:"Det där är din dotter, henne ska jag inte bjuda på nån öl" Vi måste alltså vara mer lika än vi tror eftersom han såg att vi var mor och dotter så direkt. Sen kom det några som blev överlyckliga att se mig ute. Och en och annan kund som fick lov att tala om hur kul det var att handla i min kassa "Du är så proffsig" Haha! Nu är jag bara trött och ska krypa ner i min säng, där Wilma redan har lagt sig redan tidigare i kväll.

Inga kommentarer: