tisdag 29 april 2008

Våran och Wilmas balkong




Så här ska jag bygga själva ramen och sen klä den med nät. Då kan Wilma vara ute hur mycket hon vill även om vi inte ens är hemma. Lovisa är livrädd att det ska bli ett Elfquist-bygge och det ska det bli också men ett sånt vi gör när vi är nogranna. Typ Åkes bur som jag faktiskt var jättenöjd med. (Lastpallarna som är på balkongen ska till Olle)

Jaja, vi får väl se hur det blir i slutändan. Undra om någon fattar nåt av mina bilder och ritningar Haha! Om någon har tid och lust så tar jag jättegärna mot hjälp förstås.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Det där blir ju skit bra! =) Ja jag kan göra det någon dag det är jätte gott. =)

Anonym sa...

ta alla mått ordentligt så skuvar vi ihop det hos mig, men du måste ta ordentliga mått bäst är om man gör 3 olika ramar, en för vänster gavel, en för fronten och en för höger gavel och efter det så häftar man på näten. Sedan skruvar man ihop dom ramarna ute på balkongen. =)