tisdag 29 april 2008

Kattfan




Igår sov Wilma hela långa dagen under mitt täcke och när hon kom fram från det så gick hon direkt till Åkes lampor och fortsatte sova. Hon var väldigt seg när vi runt 20.45 tiden frågade om hon ville ut. Lovisa följde med på en promis eftersom Evelin är i Bollnäs. Det blev en lång sådan men tydligen för lite spring ändå. Det lilla kräket har varit vaken hela natten och jamat och krafsat på dörren och vrålat och hoppat upp i min säng och korrat i fem minuter för att sedan springa bort till Gnistra och Spraka och krafsa på deras terrarium och sen upp i fönstret och vrålat och så lekt med mina händer(utan klor) och varit hur jobbig som helst. Men när jag vaknade efter att ha sovit typ en kvart i morse så låg hon längst ner i min säng och sov. Och hon var så trött så hon orkade inte ens gå upp fast Lovisa var uppe och duschade. Och nu ska jag ge igen hela dan. Jag ska väcka henne hela tiden när hon somnar Haha! Då kanske hon sover hela natten som hon faktiskt brukar göra.

Inga kommentarer: