tisdag 8 april 2008

Nalle och hemlis

Idag har Nalle och Petter och Anette varit hit. Wilma låg och sov när dom kom men jag väckte henne och hon blev skitglad när hon såg Nalle. Sen lekte dom som fan. Wilma älskar ju att leka "tafatt" eller vad det heter. Så hon lekte med Nalle som hon gör med mig. Gömde sig bakom Evelins draperi och så när Nalle gick förbi så flög hon fram. Och så jagade dom varandra. Tillslut var dom jättetrötta. Nalle och dom andra åkte hem runt halv nio tror jag. Wilma såg när dom åkte och då gick hon och la sig direkt. Förut har hon alltid letat igen hela lägenheten innan hon kunnat koppla av helt. Men inte nu.

Sen har jag lovat en kund att inte blogga om en sak som hon och hennes man brukar syssla med som är hemligt. Men jag har räknat ut vad dom gör för det är ett annat par som gör precis likadant Haha! Nu har jag väl inte skrivit för mycket va A?

3 kommentarer:

dentatuerademamman.com sa...

Jag kan tänka mig att denna hemliga A läser din blogg i dag för att kolla om du skrivit hemlisen. :)

Anonym sa...

Nalle var helt slut när vi kom hem. Men han tycker det är så roligt att hälsa på Wilma, men önskade nog att han slapp åka bil.

Anonym sa...

Jag är inte anonym. Råkade bara trycka på en knapp lite för fort.