tisdag 8 april 2008

Hur det kan vara

Nu har jag inte tränat på ca 2 veckor. Knäna blev ju inte glada när jag körde på det tyngsta och sen blev jag ju förkyld. Igår fick jag på mig ett par byxor som jag inte kunnat ha. Hur fan går det ihop? Måste jag ha viloperioder för att det ska märkas att jag försöker. Tänk förra våren när jag inte käkade chips på över ett halvår. Jag gick inte ner just nåt alls. Men när jag började käka chips igen så rasade jag 2 eller 3 kilo direkt. Jag fattar ingenting. Men nu längtar jag efter att bestiga crosstrainern igen. Men har ont i halsen idag igen. Slutade nog med esberitox för tidigt. Så nu kör jag det igen. Lovisa blir hemma idag. Hon är inte frisk än. Men jag har sagt att hon kan gå in till sin kompis ändå idag om hon vill. Dom har ju samma sjuka och det är ju lite roligare och kolla på film ihop.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Man skall aldrig köra på max,... man skall köra på normalt men länge och länge och länge,... det är det som ger effekt,.... kroppen är inte som en lampa,.. det tar tid,... gå på för nu skall jag snart cykla om dig,... ha ha haaa

dentatuerademamman.com sa...

Det är bara att ta nya tag på träningsgrejen när halsen är okej. Jag har lärt mig att det tar 21 dagar att skapa en vana, testa det: Träna i 21 dagar och käka nyttigare så har du kanske skafat dig en bra vana efter det.
Nu till reklam:
På min sida kan man höra på min skäggiga mans band. De har skickat in sin låt til P4 sörmland och vill så himla gärna klättra högre upp på listan än sina kompisar som också tävlar.
Det var skitcoolt att höra Jockes band spelas på radion, om de får tillräcklgt många röster så hörs de på fredag igen. :)