söndag 31 maj 2009

Kul med folk på fylllan

Jag och Evelin har varit på crusingen nere på Orsa med Monica och Dalle. Fick höra av en mamma till en liten flicka idag att när dom varit och handlat idag och mamman spände fast flickan i bilstolen så sa flickan:"Malin är en riktigt gooing". Sånt värmer! Sen kom det en som är runt 30 kanske och stoppade mig och skulle envist hålla mig i handen "Du är så trevlig så det faktiskt ropar hej i byxan när du pratar" Hahahaha! Det var mycket folk på byn faktiskt och trevlig var det att stå där och kolla på människor och bilar. Nu är jag trött som en get och det ska bli skönt att sova.

När vi kom hem hittade vi inte Wilma. Hon hade klättrat upp på sin klätterbokhylla med tratt och opererat ben. Jag fick lov att ta stegen och lyfta ner henne. Nu är det bara 5 dagar kvar innan trattfan åker bort. Skönt!

1 kommentar:

Kanelbullen sa...

Sicken tokig katt. Hon älskar verkligen sin pelare. "Ropar hej i byxan",,,vilken raggningsreplik,