tisdag 19 maj 2009

Jag, en grinfi**a

Har ont som fan i käften. Det mal och det mal och det mal. Tandläkaren sa att det skulle ge sig tills i morgonkväll förhoppningsvis. Jag har haft ont i skuldror och i fötter och händer, jag har fött barn, jag har haft både njursten och gallsten. Men det här tar nog priset, detta molande och molande. Fryser som en gris, har nog feber också. Skällde ut Evelin på telefon i eftermiddags för en skitgrej. Fick bli ett förlåtsms straxt efteråt. Lovisa åkte till ille för Jessica ringde och bad att hon skulle sova där eftersom Jessica fyller år i morgon. Det ska Lovisa vara glad över att hon gjorde för jag hade inte varit nåt trevligt sällskap till henne idag. Jag hade säkert skällt ut henne över nåt fjantigt också.

Nä, nu blir det sängen snart så jag slipper reta upp mig på nåt Haha!

Jaha och bajsnödig är jag också....

1 kommentar:

E ir fel bar ig. sa...

Jag känner igen mig.
Värk = Superirriterad
Hoppas det går över snart å den glada kommer fram. ;D