lördag 16 maj 2009

So ire

Ikväll blir det party hos Ingalill. Hon har ju gått i pension och ska ha fest. Jag har inte än bestämt mig om jag ska vara spiknykter eller tvinga i mig lite vin. Svårt att bestämma mig. Jag slutar ju inte jobba fören klockan 18.15 och det börjar visst 18.30. Så det blir en snabbvända hem och fixa ordning mig. Nu ringde Rita och frågade om vi skulle ta oss dit tillsammans men det hinner jag ju inte. Jag tar bilen själv och om jag ska dricka nåt så kunde Olle skjutsa. Känner mig inte alls på partyhumör. Jag måste hur som helst bestämma mig innan jag ska jobba för i så fall så måste jag på systemet.

Evelin hade med sig bilderna till mig igår. Så himlans fina!
Tack mitt hjärta!

2 kommentarer:

Kanelbullen sa...

Go for it!

Puss min unge!

Cina sa...

Ibland är det precis DÅ det blir jättekul, när man egentligen inte är inställd på party!
Trevlig lördag!