måndag 25 maj 2009

Nu har dom börjat

När jag kom hem från jobbet så möttes jag av det här. Äntligen så har dom börjat med balkongerna i vårt hus. Det som kändes lite mysko var det att dom har rivit alla nedre balkonger. Och så vår! Hade vi bott på en kant men vi bor i mitt i huset. Undra om våran balkong var värst av dom som är på andra våningen? Wilma är skitgrinig för att hon inte får gå ut på balkongen. Jag drog upp persiennen och visade henne hur det såg ut. Hon såg ut som att hon blev glad att räcket var borta bara Haha!

Sen var det väldigt roligt idag när jag såg att grannen under hade lagt ut sina mattor och filtar och så på vädring ute. Eftersom balkongen är borta så hade hon lagt det ute på en byggrej. Dom är väldigt allergiskt i den familjen och är beroende av att vädra. Bara det att grannkatten Ernst tyckte att det var jättemysigt med alla mattor. Så han lekte som fan där. Det är verkligen inte kul för grannarna men han var överlycklig.

Inga kommentarer: