fredag 15 maj 2009

Har inte alls tid att sitta här...

Jag har suttit och degat här framför datorn och sen pratat med min mamma i telefon. Helt plötsligt så var klockan massor. Så om ni kommer in på Ica och känner en illaluktande doft så är det från mig. För idag så hinner jag inte duscha. Har hänt några få få gånger förut bara. Förskräckligt men sant!

Fick nyss ett meddelande på min mail att en grabb från Våmhus hade lagt till mig på sin kontaktlista på Stayfriend. Jag känner inte honom. Jag har pratat några få gånger med honom bara. Men ändå så blev det ett litet pirr i magen när jag såg att han lagt till mig. En reflex som visst sitter i sen åren 1983-1985. Då var han det vackraste jag sett i mitt liv. Såg jag honom på morgonen när Helena och jag gick genom byggnaden där Vemekarna höll till så blev dagen trevligare än när jag inte såg honom. Men att han la till mig på sin kontaktlista fattar jag inte. För han såg inte mig dom där åren. Men han tror väl att han känner mig då..haha!

Sen när jag ändå var inne på Stayfriens så såg jag att en här i Orsa har lagt till min Carina som vän Hahahaha! Hon känner inte Carina alls, hon har aldrig ens sett henne tror jag Hahahahaha!

Nu ska jag kasta i mig en matlåda som jag hittade i frysen. Inte kyckling faktiskt Haha!

Puss Puss

1 kommentar:

Anonym sa...

ALDRIG har jag åkt sååå snabbt till Mora & vänt som idag!!
Tittar förbi en annan gång
KRAAAAAM


muZen