fredag 15 maj 2009

Good morning

Vaknade när klockan nästan var halv sju. Längesen jag sov så många timmar på rad. Visserligen så somnade jag när klockan var mera närmare halv ett än tolv. Men ändå. Jessica har sovit här i natt igen. Jag tyckte att jag såg trött ut när jag klev upp men Jessica tar alla pris. Jag fattar inte hur man kan se så otroligt trött ut som hon gör. Och det spelar ingen roll hur många timmar hon sover Haha!

Efter åtta ska jag till skolan igen. Blir bara Siv och jag som ska prata och om det behövs så ska hon hämta Lovisa. Jag hade ju velat ha Lovisa med från början, fattar inte riktigt det där med att göra saker i typ hemlighet. Öppna kort är det bästa anser jag. Men vi får väl se. Jag vet ju inte ens riktigt vad vi ska prata om. Jo, lite vet jag men jag vet ju inte vad det har för innebörd liksom. Det får visa sig. Jag är iallafall på hugget som fan känner jag och kanske ska försöka lugna mig lite grann innan.

Nu blir det frukost.

Puss puss och bajs bajs

1 kommentar:

Kanelbullen sa...

Nej nej, hugg och bit bara!

Puss!