torsdag 28 maj 2009

Lite

Så mycket som har hänt dom här sista dagarna så jag helt slut i skallen. Ska bli skönt att komma till jobbet idag. Wilma mår helt okej men hon har ondare den här gången eller också är det att hon inte fattar varför vi gör illa hennes ben åter igen. Försöker låta henne vara utan tratt så mycket som möjligt men nu har såret börjat att klia, och det är svårt att hänga efter henne som ett plåster. Så fort att hon ser att jag släpper henne ur blicken så kastar hon sig över såret. Men eftersom det kliar så lär det väl läka antar jag. När jag sen tar i tratten så morrar hon och så fräser hon ibland också. Men faktiskt så går det redan lite bättre. Men hon kommer aldrig bli nån älskare av tratt heller.

Lovisa ska till skolan och göra Kemiprov idag och så ska hon göra ett nationellt prov i engelska. Jag hoppas båda går bra. Hjälpa henne att plugga Kemi tycker jag är skitjobbigt för jag fattar inget alls ärligt talat. Jag ska hoppa in i duschen nu, Lovisa vill att jag hänger med henne så då gör jag det.

Inga kommentarer: