onsdag 13 maj 2009

Läget av dagen så här långt

Väntade hela dagen igår på att Orsabostäder skulle komma och kolla hur det stod till under diskbänken. Dom kom aldrig. Få se om dom kommer idag. Ska ringa och fråga faktiskt vid 11.00 om nån vet nåt. Jag vill ju att dom ska komma när jag är hemma.

Lovisa är ledig idag och vi har pluggat lite teknik. Hoppas hon fixar provet i morgon. Det är om transporter i världen. Allt från luftballonger till rymdraketer. Mycket årtal och sånt.

Senare idag ska vi ut och övningsköra. Jag tycker faktiskt att Lovisa är skitduktig. Är väldigt imponerad av henne. Själv körde jag inte alls så där bra.

Jag har beställt kort av Evelin också. Hoppas hon kan fixa dom snart. Fast jag kan ju ändå inte sätta upp några fören jag har fått lön och kan köpa ramar.

Lovisa har en åh-vad-jag-längtar-efter-Ester-dag idag. Men tiden går snabbt tycker jag. Bara 5,5 veckor kvar nu ju.

Hörde Mitt P3 Hood från i torsdags på nätet igår. Det handlade om en storebrors kärlek till sin lillebror. Och jag skrattade och jag grät. Så himlans fint. Finns många som skulle behöva en storebror som Anton och så finns det många som skulle behöva en lillebror som Love.

Inga kommentarer: