måndag 11 maj 2009

Dagen

Gick upp 05.15 i morse men hade vaknat redan 04.45 då Evelin stampade till toan. Jag trodde ärligt att det var Lovisa för det lät så. Men tydligen så var det Evelin. Gick jättebra att gå upp i morse fast det var så tidigt. Blev ilfart som vanligt till Bollnäsbussen, ur med Linus och så hasta till jobbet för att hinna dricka kaffe innan allvaret började. Jag hann gott och väl med kaffe och lite prat innan klockan blev 7. Sen gick dagen rätt snabbt tycker jag. Hade rast med Pia och Barbro och Johan som alltid när jag jobbar måndagar. Trevligt tycker jag. Pia måste vara jordens snällaste människa faktiskt. Dagen gick rätt snabbt faktiskt. Trots att jag blev väldigt trött efter lunch. Hann jobba lite med bästa Linda också. Det är aldrig fel.

Just nu är det ett jäkla liv i köket. Lovisa och Karolina är hungriga och håller på att göra mackor till sig. Dom skrattar som fan. Tror dom är övertrötta eller nåt efter deras kyrkbåtsroddsdag Haha!

Jag är också trött nu. Ska sms'a min Evelin snart. Vi sms'ar varje kväll och har gjort det sen hon började i Bollnäs. Det är så skönt att vi har telias 5000 sms för 99 kronor. Bra att kunna skicka sms när jag får Evelin-längtan!

1 kommentar:

LiNdA sa...

Nej vi har ju en liten stund på måndagar bara.. sen inget på hela veckan, men sen har vi iallafall helgen att jobba med varandra :o)