onsdag 27 maj 2009

Jag kunde!

Tänk att jag kunde göra revbensspjäll! Det var ju inte alls svårt. Jag som aldrig har köpt några för jag visste att jag skulle misslyckas med dom. Jag såg att det fanns för halva priset och frågade Daniel hur man lagade till dom. Daniel trodde nog att jag drev med honom först och han tyckte verkligen att jag var blåst. Men jag är en otroligt dålig matlagerska! Helt ärligt talat så vet jag ingen alls som är så dålig som jag på att laga mat och inte är jag intresserad heller. Men nu kan jag göra revben. 170 grader i 35 minuter och två streck. Lätt som en plätt!

4 kommentarer:

Kanelbullen sa...

Bra, då vet vi det till jul! =)

You Now Who sa...

Kanske det kan bli nåt annat i matlådan nån gång än kyckling :)

Malin sa...

Nä Eli, det blir fortsatt kyckling i mina matdosor. Det är den bästa laga-frysa-maten tycker jag :)

Karolina sa...

Jag tycker du gör goda taco-pajer. Vilken helg var det nu igen, som du skulle göra en sån till mig?