fredag 15 maj 2009

Okej

Nu har jag varit till skolan. Det blev inte alls prat om det jag trodde. Det var lärarnas bedömning om Lovisa. Inga överraskningar alls nästan. Fick ta på mig vissa grejer, för det är ju jag som uppfostrat mina ungar. Vissa människor kanske ser dom här egenskaperna som negativa. Men jag är stolt att båda mina ungar har dom här egenskaperna. Jaja, mötet blev mycket bättre än jag trodde och allt kändes positivt när jag gick. Så snart kanske jag kan börja sova bättre på nätterna. Fast efter helgen så är jag nog lite orolig och eländig igen ska ni se..haha!

Men skolan är ju snart slut och jag längtar mera än en världens skoltröttaste unge! Och jag är så glad att jag inte har flera barn, för sen är det slut på grundskolan för min del. And I love it!

Inga kommentarer: