lördag 16 maj 2009

Orolig är mitt andranamn

Wilma var och bad om att vi skulle lägga oss flera gånger igår. När jag sen gjorde det så hade hon redan lagt sig hos Evelin. Jag som såg framemot att få somna med min lilla misse. Sovit som en kratta och vaknade efter 6 nån gång. Wilma kom då och la sig hos mig. Spelade lite spel på mobilen och sen så somnade vi om. Nu är det drygt en vecka tills hon ska opererat andra benet och jag börjar bli orolig över det. Det oroliga över Lovisa och gymnasiet har börjat igen också. Visst väl att det bara var en formsvacka igår igen när allt kändes bra.

1 kommentar:

Anonym sa...

Hoppas bara att du slipper hamna i en sån form svacka som vi varit i ett tag.. (ser ut ha vänt nu)
Pengarna bara försvann..
$$$$ efter $$$ i ALLT som bara gick sönder samtidgit nästan.
ALLT löser sej i slutändan, bara man står ut med det jobbiga.

Härligt med stora barn tycker jag med.
Tycker du ÄR en TOPPEN fantastiska människa, för det är INTE många som skulle ta hand om sitt X nya barn så bra som du.
Dom flesta ser dom som sina rivaler tyvärr.

Oroa dej inte för Wilma, hon kommer att fixa det fint, hon har ju gjort detta en gång. Mjau.

HA en riktigt BRA kväll på I-L festen & jag hoppas du tar ett glas vin i goda vänner sällskap!!

KRAAAAAM
muZen