fredag 29 maj 2009

Bajs alltså!

Dom har ju bilat bort allt dåligt på våra balkonger nu. Jag fick för mig att allt skulle gå rätt så snabbt. Idag började jag prata med en jobbare. Jag frågade hur våra balkonger var, han sa att dom var skit. Inte alls bra. Sen frågade jag så klart hur långtid han trodde det skulle ta. Jag trodde han skulle säga på sin höjd tre veckor. Men det sa han inte. Han sa att det var 10 veckors leveranstid på balkongräckerna. 10 veckor!! Vi kommer att dö i sommar om det blir varmt. Kul för Wilma att inte kunna gå ut på sin kära balkong på hela sommaren. Ringde till hyresgästföreningen när jag kom in. Han som hade hand om det skulle ringa mig i nästa vecka. Det känns väldigt lite att bara ha 120 kronor i hyresavdrag faktiskt. Tycker vår balkong är värd mycket mera än det...

Inga kommentarer: