måndag 4 maj 2009

Så kan det vara

Vi har haft säkerhetskurs på jobbet idag. Jag trodde att vi skulle få lära oss att skjuta men det fick vi inte. Dåååligt! Lite intressant var det ändå.

Igår var det första gången nånsin tror jag som jag blev riktigt rädd när jag stod i kassan. En kille kom och skulle betala. Han brukar handla hos oss, så det var lugnt. Men så kom det en kille från ingången och rakt mot kassa och gick han rakt till mig och stoppade handen i fickan. Hela tiden ögonkontakt med mig. Och så drog han upp handen och betalade åt kille som stod framför mig. Jag höll på att bajsa på mig. Jag var helt säkert på att han skulle ha en kniv eller nåt i handen när han drog upp den. Killen som han betalade åt tillhör väl inte dom som håller sig helt nykter om dagarna, och den här killen tog nog nåt lite tyngre till och med. Hur som helst så blev jag skiträdd.

Inga kommentarer: