torsdag 7 maj 2009

Mitt nuläge

Jag har skruvat ihop ett databord och en stol. Inte bra för höger armbåge känner jag. Dessutom så passade jag på att möblera om i mitt rum (Nu blev ni väl förvånade va?) Det var inte heller så bra för onda axlar. Jaja, det går väl över antar jag. Trött är jag som en get också. Och ont i tanden som tandläkaren lagade. Livet är en strid som ni märker Haha! Nejdå, det är helt okej nu tycker jag. Tänker inte så mycket längre, känns bäst så. Jag hoppas att mitt otänkande håller i sig ett tag och att jag är på väg upp för den här jävla formsvackan som jag haft nu så länge. Men det känns så. Dessutom så regnade det idag, det regnade och åskade. Jag sa till Lovisa att jag för alltid erbjöd mig att gå ut med hennes lilla hund(Kajsa?) när det regnar. Jag älskar regn!

1 kommentar:

LiNdA sa...

japp, Vad förvånad jag inte blev..