onsdag 14 januari 2009

Snattare

Jag var på Hemtex idag en sväng, medans så gick Lovisa till HM. När jag kom dit så kände hon direkt att jag kom för hon tittade upp på mig precis när jag såg henne. När hon skulle betala sina prylar så kom det två stora starka vackra poliser och hon i kassan sa att dom hade tagit två snattare och så kollade hon på Lovisa lite och log. Vi diskuterade lite om att det var ju skitbra att polisen kom så snabbt och att jag faktiskt skulle vilja att dom gjorde lika på mitt jobb. Inte helt fel med vackra starka stora män i uniform. När vi gick så sa Lovisa att det var två brudar som hade gått precis där hon gick hela tiden och att hon hade blivit irriterad för det kändes som att dom förföljde henne. Sen hade hon sett att dom hade stoppat ner smink i byxorna. Personalen hade ju lika gärna kunnat tro att Lovisa var med småbrudarna och tagit Lovisa också. Dom var ju runt henne hela tiden tydligen.

1 kommentar:

Anonym sa...

Wow poliser som kommer när man ringer. Måste vara en dröm. Kommer ihåg när jag jobbade så man kunde få lova att ringa och be dem hämta överförfriskade otrevliga besökare, då var svaret, närmaste bil är någon timme bort..... Jippie..

Kul att det gick bra för er. Lycka till på din röntgen.