tisdag 6 januari 2009

Mitt hjärtas ros och lilja


Och som vanligt när man filmar så är hon tråkig.

Nu har Wilma tröttnat på oss sjuklingar(Evelin har ju världens lock för örat och det piper hela tiden så hon har ont i skallen som bara den). Hon är totalt galen och gör allt för att jag ska jaga henne runt lägenheten. Nåt jag verkligen inte orkar. Jag har lekt lite med henne på hennes klättergrej. Hon blev skitglad. Just nu ligger hon i en papperspåse från Lindex och försöker gräva sig ut genom botten på den. Inte heller får hon gå ut och kissa och bajsa som vanligt utan får lov att gå på lådan, som en normal katt. Det gillar hon inte heller. Men hon jamar bara lite på morgonen och sen sätter hon sig på lådan när jag går upp och sätter henne i den. Runt 8-9 tiden. Så hon är verkligen snäll eller också vet hennes katthjärna att det är kallt ute.

Inga kommentarer: