torsdag 1 januari 2009

20090101

Jag mår illa. För mycket vitlöksost och Phiadelphiaost och en annan ost och kex och inlagda vitlökar. Det käkade vi igår och idag har jag käkat mera sånt. Inte bra inte. Har även ont i skallen och vill mest sova. Vänsterögat rinner och är rött. Kastade i linserna igår morse och tror jag fick nåt skräp mellan linsen och ögat. Blir det inte bättre tills i morgon så får jag väl ha glasögonen på mig. Inte alls kul! Sist jag hade dom på jobbet så kom Lovisa till jobbet och utbröt:"Va fan har du på dig?". Trevlig dag på det nya året måste jag säga. Nu ska jag nog gå och kräkas igen tror jag.

Och det gjorde jag, tänk att jag aldrig kan lära mig att min mage hatar inlagda vitlökar och vitlöksost till det.

1 kommentar:

Anonym sa...

Hellre spy än å ha migrän. Det var det min nyårsdagseftermiddag bestod av. Så idag har jag "hangover". Kram på dig i kylan.