onsdag 21 januari 2009

Bajs bajs bajs

Bara så ni vet alla ni som älskar våren och solen och dammet och sånt skit. Den är på väg nu, med stora steg. Det vet jag, för jag tycker att allt suger just nu. Hur jag än vrider och vänder på saker så blir dom till negativt i slutändan. Och det finns inte ens en hormonellförklaring till det. Det är alltså inte PMS och det är inte ägglossning. Allt är bajs ändå! Ingen tycker om mig. Fulast i hela världen är jag. Ja, allt är bara bajs!

Och inte nog med det så jag även fått världens största finne på näsan. Det spelar ingen roll för utseendet för jag är ändå så ful. Men det gör ont som fan, så nu ska väl linserna börja krångla så jag måste ha glasögon så det ska göra ännu ondare...

7 kommentarer:

LiNdA sa...

Våren?!?!
nog för jag hade vårkänslor förra veckan, men nu kom snön å de känslorna är borta..
å Malin, du är inte ful!!!
du har bara vaknat på fel sida..

Kanelbullen sa...

Och jag tror att du inte har vaknat alls för när du gör det så upptäcker du att du är lika söt som vanligt. Våren...? Jo pyttsan.

nisse sa...

Du har ju en vanlig deppdag, för inte fasen är våren på väg heller.

Puss!

Anonym sa...

Men jag tycker om dig!

Anonym sa...

I mina ögon är du alltid vackrast av alla! Förutom min fru å mina barn, dårå...

Dagens Ordverifiering: "bathymo". :-)

Anonym sa...

MEEN HALLÅ!!
OM du säger att du är ful då måste du ha sett grannen genom väggen.
Du ÄR inte alls ful!!
Ställ dej framför en spegel & säg till dej själv att;
Jag ÄR vacker, jag TYCKER om mej själv, jag ÄR bra.


Snygg MALIN!!!

muZtuzzen

Emilia Höijer sa...

Du är inte ful, det ska du inte tycka!
Och det är många som tycker om dig, du är en sån glad och snäll människa. :)