söndag 25 januari 2009

Lite av idag

Vi åkte in till akuten så vi var där halv 10 i morse. Efter 12 nångång så fick Lovisa träffa en läkare och sen blev det omgipsning. Hon var inte alls nöjd med gipset den här gången heller. Hon tycker inte att det ger det stöd som hon vill ha och så gör det så fruktansvärt ont. Läkaren sa att hon skulle knapra i sig 2 alvedon och en ibumetin var 6e timme. Först ville ha ge henne nåt starkare men så såg han att hon var under 18.

På jobbet så hade kassa 1 brunnit när jag kom dit(jag kom 20 minuter för sent men jag skippade rasten) Annikas pappa fixade och lagade och höll på hela dagen. Men han lyckades inte fixa allt. När stängningsdags närmade sig så tyckte jag att det luktade mer och mer bränd backulit. Eli tyckte det också. Så jag sa till Eli att vi fick lov att fixa det på nåt vis. Så då drog hon ut alla kablar. Det är ju väldigt dumt om ica skulle brinna upp i natt faktiskt.

Annars har det inte hänt så mycket mera. Evelin lagade mat som den snälla dottern hon är och jag gick ut med Wilma medans. Och nu är det dags för sängen strax.

4 kommentarer:

Kanelbullen sa...

Godnatt mitt barn och puss på dig. Tur att ni drog kablarna. Det hade inte varit roligt om ditt jobb hade försvunnit .

LiNdA sa...

Kul Vi haft det den här helgen.. haha
synd de var MIN kassa som brann :o(

Trullexa sa...

Ska de göra så ont av en spricka? Var det inge mer som var av? Fundersam jag...

Kanelbullen sa...

Trullexa: En spricka gör oftast ondare än ett brott.