torsdag 22 januari 2009

Idag

Var rätt kul att jobba idag, tänk att det bara behövs två dagars ledig för att man ska uppskatta sitt jobb mera. Jag har ett väldigt roligt jobb tycker jag faktiskt. Gillar ju dom flesta av mina kunder också. Jag hade nog aldrig pallat att stå på en industri och fått göra samma sak hela tiden och jobba inom vården med sjuka stackars människor hade jag inte heller klarat. Beundrar såna människor.

Lovisa gick hem idag när det var en timme kvar. Hon har så ont i sin arm. Stackars min lilla unge.

Evelin tog ett beslut förra veckan och jag beundrar henne mycket för det. Hon känner att hon inte fixar att plugga in teorin till körkort. Så nu efter att hon pluggat det i skolan och på fritiden så har hon hoppat av det. Och det var som att en sten föll från hennes axlar. Kändes jätteskönt även för mig eftersom jag har tryckt i mina ungar från det att dom var små; Om du mår dåligt över nåt så undvik det! Jag tror ju som dom flesta vet på magkänslan. Det som känns rätt i magen är det rätta för en själv. Även om alla andra säger en annan sak.

Inga kommentarer: