söndag 18 januari 2009

Möblerat

Nu var det dags igen, efter ett väldigt långt uppehåll för att vara jag. Vi har möblerat om! Och ja, Linda, vi har flyttat en byrå! Vi kom på att vi skulle ha kökssoffan i hallen istället. Var vi skulle ha mormorsbyrå hade vi ingen aning. Men kökssoffan kom in i hallen och så fick mormorsbyrå stå lite tillfälligt i vardagsrummet. Evelin tyckte det var jättefint med soffan i hallen. Själv ångrade jag mig så jag nästan grät och fruktansvärt fult var det med mormorsbyrå i vardagsrummet. Men så kom Lovisa på att hon skulle ha kökssoffan i sitt rum. Och det blev jättefint! Och sen fick mormorsbyår komma tillbaka i hallen. Lovisas 90 cm säng står nu hallen och väntar på att få komma upp till Månsta. Jag hoppas det inte dröjer allt för länge innan någon har tid att ta upp den.

I köket har vi nu 4 stolar och ett bord. Känns bra faktiskt. Tror jag. Måste känna in mig lite innan jag kan säga bestämt. Nu är det bara en massa prylar att ta reda på som låg i soffan. Lovisa vill ju inte ha dom i sitt rum, och det förstår jag helt.

1 kommentar:

LiNdA sa...

nej men... har ni flyttat en byrå!?!
vad förvånad jag inte blir :o)