onsdag 7 januari 2009

Jag är dresserad av min katt

Alla djur jag har haft har velat vara ifred när dom skulle bajsa eller kissa, till och med Gnistra och Spraka. Och så har vi Wilma. Som kommer och vrålar och vill att jag ska följa, varenda jävla gång, hon ska på lådan. Så nyss har hon varit och bajsat och jag har stått brevid:"Är du bajsnödig? Få se duktig flicka då. Jaa, duktig flicka" Hur töntigt som helst. Duktig flicka är lika med bajsa i hennes öron tror jag, för om jag inte säger det så tar det längre tid. Så jag säger alltid det. Ska bli skönt när jag blir frisk och allt blir normalt. Då kommer hon att bajsa ute igen och räcker det med att jag säger"Skynda dig att bajsa nu".

1 kommentar:

LiNdA sa...

hahaha..
sjuka katt
fast iofs
passar in i familjen
för ni är ju inte friska på en fläck :o)