tisdag 13 januari 2009

Seeg dag

Det har varit en fruktansvärt seg dag idag. I morse innan jag skulle till jobbet så stack tiden i väg fort, värre än ljudets hastighet tror jag bestämt. Men när jag kom till jobbet så gick inte tiden alls. När det kändes som att jag varit där i typ 6 timmar så hade det inte ens gått 2. Och sen så gick hela dagen i samma takt. Så dagen idag kändes som typ en vecka faktiskt. Men tillslut så tog den slut och jag fick åka hem. Och inte behövde jag handla nåt heller. Underbart!

I morgon åker Lovisa och jag ner till Falun äntligen. Ska bli så skönt att kanske få ett svar på hur hennes hals egentligen ser ut. Nu hoppas jag på det bästa och att allt ser bra ut men samtidigt att dom hittar varför hon sväller upp så konstigt ibland. Hittar dom inget så får dom skicka henne vidare. För jag ska ha ett svar. En enda människa på jobbet klappade om mig och sa att hon skulle hålla tummarna för att det skulle gå bra. Och det var faktiskt en av dom som jag minst av allt trodde skulle säga så. Så folk överraskar faktiskt.

2 kommentarer:

Anonym sa...

De e ju tisdag idag å dom är verkligen sega ju. I alla fall om man jobbar på affär, tycker jag. Kram

Anonym sa...

å för den delen så håller jag åxå tummarna att dom kommer på vad det är, inte kul att gå i ovisshet. Kram igen