måndag 5 januari 2009

Just nu

Idag kanske kanske kanske mår jag liiiiite bättre. Fast jag har ju i och för sig två alvedon i kroppen. Vaknade halv åtta av att jag bet ihop käkarna allt som gick. Fick lov att anstränga mig för att lugna ner käkarna så jag kunde öppna käften. Inte undra på att jag har ont i tänderna! Ringde föresten tandläkaren nyss för att få en tid eftersom jag bitit ur en bit ur min tand. Fick en tid. Den 26 Februari! Men men blir det bedrövligt så skulle jag höra av mig igen.

Lovisa låg och vrålhostade igår kväll. Sen när jag vaknade mitt inatten så hade hon slutat. Och hon hostade inte alls. Jag låg och lyssnade och fick för mig att hon kolat av. Men ändå så orkade jag inte gå och kolla. Så dålig mamma! Vaknade flera gånger men hörde inte ett ljud från henne. Halv 7 kom jag på att Wilma säkert hade talat om för mig på ett eller annat sätt som Lovisa dött men jag gick upp och kollade då iallafall. Och hon var då så levande.

1 kommentar:

Kanelbullen sa...

Det var väl en jäkla tur det.

Puss!