tisdag 6 januari 2009

Svammel

Ringde till min Carina idag. Andra gången vi pratar sen före jul tror jag. Hon är också sjuk. Och har också haft ont i tänderna. Blev så glad när jag hörde att hon legat och tänkt att tandläkaren skulle ta ur alla tänderna bara hon slapp ha ont. Precis så har jag legat på nätterna också. Och nu...nu har jag ont där dubbelhakan börjar, i benet där. Så himlans ont alltså! Ska ta två alvedon till natten igen. Igår tog jag två och lyckades tillslut att somna, trots att hela käften kändes som ett stort enda karieshål.

Är väldigt trött nu. Första dagen som jag inte har sovit det minsta lilla på dan. Tror jag. Jag kanske sov en stund på förmiddagen. Äh, jag har glömt det nu. Trött är jag iallafall.

Wilma kom och hämtade mig idag och så skulle hon bajsa. Hon fes och fes och fes och så kom det världen lösaste bajs. Jag fick lite panik och fick för mig att hon säkert förstört sin mage eftersom hon inte fått bajsa ute. När jag sen skulle gå och ta bort det efter några timmar(ville att sanden skulle göra det lite mera lätthanterligt) så hade hon bajsat igen. Normalt. Så skönt! Gud så intressant för er att veta va? Men jag sa ju att jag är trött.

2 kommentarer:

Anonym sa...

På tal om bajs så fick lilla gubben en länk skickad till sig. En länk om en bajsblogg! De var det hemskaste jag sett, det är någon som knäpper kort på sin skit å lägger ut den på bloggen, VARJE DAG! BLÄ!

LiNdA sa...

hahahaha...guu så äckligt, meeen det är ju nästan så jag skulle viljat ha den länken ändå, bara för att :o)