fredag 30 januari 2009

Blev så kär

Jobbat idag mellan 7 och 15.30. Dagen gick väldigt snabbt tycker jag. Blev även kär idag. I våran nya chaufför. Jag hatar ju att dra in pallar med pallyften. Jag kan fan inte köra utan att fastna eller köra in i nåt eller klanta till det. Den här chauffören tog pallyften från mig och sa att han skulle ta av den från bilen. Utan att jag sa nåt alls. Då blev jag kär! Och så fick jag lov att berätta att dom andra mobbade mig för mitt sätt att köra lyften på. Sen stod jag ute och väntade på att köra in sista rullvagnen. Då sa han åt mig att jag skulle gå in i värmen medans han tog av den från bilen. Jag blev ännu kärare. Eli skrattade och Lena tyckte det var barnarov men va fan, han var ju så snäll! Visserligen var det ett kort förhållande för när jag satte mig i kassan så hade jag glömt honom. Men ändå.

1 kommentar:

LiNdA sa...

å jag fick inte ens se din kärlek..
å den här dagen har varit riiiiiiktigt jävla skit lång, kändes som den aldrig skulle ta slut..